mandag 28. mars 2011

Bursdagskort

En av mine bestevenninner har sin første 29-års dag,
i dag faktisk.
Og da måtte jo jeg lage et kort til henne..

Her er resultatet:



Fremsiden med tekststempel fra Kort&Godt.
Venninnen min (bloggen hennes finner du Her)
er veldig glad i musikk så noteark var midt i blinken for henne.
Papiret TROR jeg er fra Ladybug and friends.

Det er første gangen jeg brukte den nye puncheren min så
ble litt ujevnt..
Men det gjør ikke så altfor mye i grunnen.



Her er kortet halvåpnet.
Det var i grunnen veldig gøy å lage og brette dette kortet
Det tok sin tid, men jeg synes det var verdt det.


Her er koret helt åpent.
Har laget et skrivefelt, og brukt puncheren min
på kantene her også og et stort noteark under der igjen.
Har stemplet noen swirvler i kanten for å pynte litt ekstra..

Blir nok flere av disse kortene etterhvert tenker jeg..

Fikk du lyst å prøve deg på et slikt kort??
Da finner du tutorialen (malen) ved å klikke HER

Klemmer fra Helen

2 kommentarer:

  1. fin fine kortet mitt:) står plassert på hyllen i sta nå ;) tuusen takk!

    SvarSlett
  2. Så morro :) flinka...

    Forresten - mannen liker ikke reker heller, men scampi er ikke en reke reke, og smaker helt anderledes- så det liker han :) *heldigvis*

    SvarSlett