søndag 4. september 2011

Babykort

En venninne av meg fikk en liten gutt i sommer <3 
Og da måtte jo jeg lage er kort til han..

Beklager at bildekvaliteten er dårlig,
men er tatt med mobilkamera da jeg ikke fant usb-kabelen til 
kameraet mitt før jeg måtte gi kortet fra meg :)
 Fremsiden av kortet..
 Et herlig stempel fra Magnolia
Jeg synes denne babyengelen bare er så utrolig søt. 



 Nærbilde av stempelet, dessverre er bildekvaliteten dårlig.
Men dere får en idè om hvordan det er.. :)
Stempelet er forøvrig fargelagt med Promakers.


 En litt annen vinkel..


 Innsiden er pyntet med blomster og perler fra Kort&Godt

Baksiden er stemplet med stempel fra Kort&Godt (tror jeg)
Synes den barnevognen var kjempestilig..

Må forresten nevne at det faktisk er meg som har funnet navnet til den lilleprinsen :)
Han skal hete Aron, litt stolt over at de valgte mitt forslag :)
Blir veldig glad for komentarer så takk på forhånd 
Helen



1 kommentar:

  1. så utrolig skjønnt kort! Men du MÅ finne den kabelen altså:P

    SvarSlett