søndag 19. februar 2012

Bursdagskort

Da var det vel på høy tid å blogge litt igjen... 
Har rett og slett ikke  hatt kamera, og når jeg fikk det nye speilreflekskameraet mitt har jeg hatt scrappetørke.
Men nå er jeg i gang igjen..

Begynner med et bursdagskort, til en god venninne av min mor.. 

Forsiden, synes denne jenta i vintagestil var veldig søt, selv om hun ser litt sur ut...


Nærbilde av jentn.. Og av blomstrene jeg har pyntet med..

Inni koret har jeg brukt et stempel fra Kort&Godt og pyntet med blomster og en sommerfugl.
Teksten er litt morsom..  For vi damer blir jo aldri mer enn 29

Lagt til en personlig hlsen

Baksiden, igjen et stempel fra Kort&Godt, med teksten:
Vinen gjør underverker,  selv om du er et år eldre, føler du deg ti år yngre..
Hun får ikke vin til bursdagen da, men synes det var morsomt likevel jeg.. 

Til kortet har jeg brukt:
Stempler fra Kort&Godt
Kartong
Pyntepapir fra Papirdesign
Diverse pynt.

2 kommentarer:

  1. Søte kort. Flik du er som greier å få satt deg ned med slike puslerier. Jeg har noen planer selv men litt for sliten til å få dem ut i live. Men sånn etterhvert så greier jeg det nok ;)
    Ha en fin helg ;)

    SvarSlett