tirsdag 4. januar 2011

Mitt første eksplosjonskort/eske

Har laget mitt første eksplosjonskort, eller eksplosjonseske som mange kaller det.
Var kjempe morro å lage selv om jeg trøblet litt i begynnelsen.
Er sånn brukbart fornøyd :0)


Toppen av kortet/esken.. Har pyntet med tulipaner fra kort & godt. Stempelet er fra Magnolia og er fargelagt med Promakers fra Leatress, samt litt glitterlim som jeg kjøpte på europris for lenge siden


Slik ser kortet/esken ut åpnet. Har pyntet med blomster fra Kort&godt,noen bilder jeg printet ut av hunden min pluss noen halvperler


Denne brune rosen synes jeg er såååå fin, men har ikke fått brukt den før, men endelig så fant jeg noe jeg kan bruke dem til :0)


Ene "bak" siden på koret, har også pyntet med et vintagebilde av en campingvogn på ene siden, da de som skal motta dette er ihugga campere.


Slik ser kortet/esken ut fra siden..

Synes det ble rimelig bra for å være første forsøk, som de sier øvelse gjør mester :0)

Er det forresten noen som vet hvordan man får bildene som bilder når man skriver og ikke bare tall og bokstaver, utrolig kjedelig å måtte dele bildene hele tiden..

Helen

3 kommentarer:

  1. Heisann og gratulerer så mye med denne nye bloggen ;) Klart jeg ville kikke innom. Så flotte kort du har laget, gleder meg til å se hva som kommer videre av spennende kreasjoner ;)
    Ha en flott dag ;)

    SvarSlett
  2. ser kjempefint ut! :) Men e litt vanskeli å se sia bildan e litt blurry:/ Mobilbilda? :P
    Kan ikkje du legg ut "oppskrifta " på sånn eske-kort? eller link t kor du fant d ?

    SvarSlett
  3. nu e æ snart igang m ny blogg...:P prøva mæ på blogspot igjen ...

    SvarSlett