mandag 31. januar 2011

Scprapetørke :0(

Har blitt lite kortlaging på meg i det siste..
Det bunner rett og slett i at jeg har jobbet MYE..
Har rett og slett ikke tid eller energi til å scrappe i det hele tatt :0(
Men håper jeg kommer igang igjen snart for det er utrolig gøy å lage ting og tang..

Ønsker meg sååå en slik en :


Så det er neste tingen jeg skal kjøpe til scrapingen min, det kommer til å gjøre ting så mye lettere.. Bildet er lånt fra google. Cutlebug heter denne saken og skjærer papir etter former som man putter inn i den, kommer til å bli så mye lettere å lage fine rundinger (etc) til stemplene mine..

Snakkes snart
Forhåpentligvis med bilder av kort/esker eller hva annet jeg måtte finne på..

4 kommentarer:

  1. Skjønner at du har mye å henge fingrene i ja. Håper at det roer seg litt for deg nå da.

    Spennende bug ting. Blir gøy å se det neste du lager ;)

    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett
  2. Hei ;)
    Koselig at du vil være med på give awayen min. Jeg trekker vinneren til uken ;)

    Ha en flott helg ;)

    SvarSlett
  3. Heisann. Nå er jeg spent på om du snart skal vise frem noe du har laget.. Hint, hint ;)
    Ha en fin kveld ;)

    SvarSlett