lørdag 12. februar 2011

Morsdagskort nr 2

Som jeg skrev i forrige innlegg så er jo det 2 mammaer som må få morsdagskort.
Så da har jeg laget et til, i en helt annen stil en det forrige, må jo prøve nye ting, det er jo noe av det som er mest kjekt..

Har brukt en bretteteknikk som jeg fant på nettet, HER, en av hobbyene mine for tiden kan man nesten si er å finne diverse bretteteknikker til kortene mine..  Det er SÅ mye fint å finne og derfor SÅ mye jeg har lyst å prøve meg på..

Her er min versjon av brettekortet:

 Forsiden med Tilda stempel, rose trio og halv perler
Har brukt akkuratt dette stempelet før, men har fargelagt
henne litt anderledes denne gangen.



Slik ser kortet ut halvåpent..
Har pyntet med selvklebende bord og stemplet et tekststempel med teksten:
Hver dag byr på nye gleder
Hvis du bare husker å la deg glede



Kortet helt åpent, tok bildene før jeg skrev tekst på det hvite feltet :0)


Baksiden av kortet.. Her ser dere også litt av den fremste delen :0)


Nå er det bare å surfe videre på jakt etter nye "oppskrifter"

Ha en super fin helg, nyt morsdagen alle dere mødre der ute og kos dere med kjæresten på valentines dagen på mandag..

Helen

3 kommentarer:

  1. Utrolig lekre de kortene du lager. Hmm brette teknikker. Det var smart. Skal jo lage bordkort til en konfirmasjon snart så jeg trenger ideer.

    Ha en flott valentinsdag ;)

    SvarSlett
  2. He he selvfølgelig er det din oppskrift jeg bruker ;) Vi har prøvet mange forskjellige men din er og bilr den beste. Det eneste jeg har gjort endring på er at jeg sparer litt på osteblandingen og blander det inn i kremen på toppen. Eller var det omvendt??

    Kaken står nå i kjøleskapet for jeg har laget den i dag ;)

    SvarSlett
  3. så flink du er:) stadig fremgang :)

    SvarSlett